Trust me bmc boyz

Trust me bmc boyz

Bold Italic Link Add an image new! Girl you ain't gotta go through this shit Cause I'm here for you right by your side I'll neva leave you girl baby look into my eyes So you can see that I'm not playin So you can see that I'm not playin Just trust I'm ya man Provide quotes to support the facts you mention. Desktop Google Chrome Windows 8.

Uploader: Bagul
Date Added: 18 July 2005
File Size: 39.52 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 66224
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Don't write just "I love this song. View 10 more explanations. Why not create an account? Yea you say we are the same but I'm a show you differently All you gotta do is put your trust in me yea yea yea yea yea yea But you think I'm runnin' game You sick of all the pain Girl all you gotta do is put ya trust in truust all you gotta do is put ya trust in me In girl it don't matta what they say no no no no no no no Cause I'm gon be here to stay I'm gon be right here girl Even tho we gon fus and fight Our relationship gone be right You blind lemme open your eyes [x2] Just trust me.

BMC Boyz - Trust Me - Ouvir Música

Bold Italic Link Add an image new! Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning. I'm gon be right here girl [Chorus: Girl you ain't gotta go through this shit Cause I'm here for you right by your side I'll neva leave you girl baby look into my eyes So you can see that I'm not playin So you can see that I'm not playin Just trust I'm ya man Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing.

I'm gon be right here girl. Also we collected some tips and tricks for you:. Bmcc my meaning Write my explanation new To explain lyrics, select line or word and click "Explain". Ask us or our community about the part of the song that interests you We will try to respond as soon as possible.

Also trudt collected some tips and tricks for you: We moderate every meaning Follow these rules and your meaning will be published. Add song structure elements. More BMC Boyz lyrics.

Ay lil mama now you thinkin that we all are the same But I'm her to show you that we're not Cause ya niggas in the past they was all about game And I'm here to show you that I'm not Cause I ain't tryna play with ya heart And have yo thinkn in ya mind ttust I'm only tryna fuck I'm tryna be ya man I ain't tryna run game I ain't got time to play So lil mama listen up I ain't nothin like the rest ov'em I'm the best ov'em And I know you probably thinkin yea right But I'm tryna be ya man And be the only bm that you really need in ya life Baby girl stop playin so baby girl stop playin Cause I ain't tryna waste time, cause I wanna make you mine Yea Tdust wanna make you mine, baby girl stop playin.

Yea you say we truzt the same but I'm a show you differently All you gotta do is put your trust in me yea yea tdust yea yea yea But you think I'm runnin' game You sick of all the pain Girl all blyz gotta do is put ya trust in me all you gotta do is put ya trust in me In girl it don't matta what they say no no no no no no no Cause I'm gon be here to stay I'm gon be right here girl Even tho we gon fus and fight Our relationship gone be right You blind lemme open your eyes [x2] Trust me.

Provide quotes to support the facts you mention. Yea you say we are the trut but I'm a show you differently All you gotta do is put your trust in trut yea yea yea yea yea yea But you think I'm runnin' game You sick of all the tpain Girl all you gotta do is put ya trust in me all you gotta do is put ya trust in me In girl it don't matta what they say no no no no no no no Cause I'm gon be here to stay I'm gon be right here girl Even tho we gon fus and fight Our relationship gone be right You blind lemme open your eyes [x2] Jjust trust me.

Quiero recibir notificaciones de artistas destacados y noticias. Sign up or log in with. Keep posting annotations and earn respect from LyricsMode community. Describe what artist is trying to say in a obyz line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.

Write about your feelings and thoughts about Trust Me Know what this song is about? Make sure you've read our simple tips Hey! Trust Me meanings Best Recent 0 meanings View -5 more meanings.

Trust Me lyrics - BMC Boyz original song - full version on Lyrics Freak

Mi perfil Enviar letra Mensajes Editar Salir. Girl you ain't gotta go through this shit Cause I'm here for you right by your side I a neva leave you girl baby look into my eyes So you can see that I'm not playin So you can see that I'm not playin Just trust I'm ya man Yea you say we are the same but I'm a show you differently All you gotta do is put your trust in me yea yea yea yea yea yea But you think I'm runnin' game You sick of all the pain Girl all you gotta do is put ya trust in me all you gotta do is put ya trust in me In girl it don't matta what they say no no no no no no no Cause I'm gon be here to stay I'm gon be right here girl Even tho we gon fus and fight Our relationship don't be right You blind lemme open your eyes [x2] Just trust me.

Girl you must be blind cause you can't see When somethin goods in your face And we ain't gotta rush this relationship no we ain't gotta rush We can move at a slow pace But all you gotta trust me Girl alll you gotta mbc is trust in me All you gotta do is trust me, I'm on my knees beggin you All you gotta do is trust me Askin you for one chance All you gotta do is trust me truzt be your man.

Don't hesitate to explain what songwriters tryst singer wanted to say.

Trust Me lyrics

Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: Create an account to credit all your contributions to your name, receive rewards, status updates and get feedback from our community.

Scared Of The Dark.

Leave your name in the history!

Yozshuran

1 Comments

JoJokus Posted on10:12 pm - Oct 2, 2012

I about such yet did not hear